Ska man börja blogga en period igen för att i nästa tappa lusten? hehe så funkar det för mig!

1 1/2 dag kvar till beräknad födsel av min älskade lilla ängel!! Känns overkligt och knasigt..Har ju vart sjuk i snart 2 veckor nu så hoppas jag kan bli frisk snart så jag är så redo jag kan bli för vårt nya lilla mirakel! Man har så mycket tankar och drömmar om hur bebis kommer se ut och inatt drömde jag att barnet va liten som mitt lillfinger ungefär och va helt vit o i gummi typ hehe. Kommer väl säkert ut nå liten alien lr nåt..Nyfödda har ju en förmåga att se rätt roliga ut beroende på hur trångt dom haft de m.m. Jag som sover på mage varje natt hehe. Kanske helt tilltryckt i ansiktet ett tag :-) Men enligt mig världens vackraste varelse ändå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0