Ingenting känns kul längre!!!!!!!!!!!!!

Har tappat lusten för precis allt tror jag. Finns inget som verkar glädja mig mera. Tråkigt att alltid känna att man vill bort från allt. Alla krav man har på sig själv och allt som måste göras dag ut och dag in. Det ger mig liksom ingenting..Känns bara som en stor plikt att leva överhuvudtaget..Trött på mig själv!! Snart är det jul också och jag känner ingen glädje inför det heller..Ska väl vara det att det är nära tills barnet kommer då. Men annars känns det mest som massa saker man ska göra och har aldrig riktigt njutit av julen riktigt. Har väl inte varit nå bra erfarenheter direkt antar jag. Visst är det mysigt med ljus o alla julpynt m.m men inget måste för min del. Är väl mera att det ska se bra ut hemma. Man förväntas ju pynta och allt sånt så då får man nog göra det också. Vi skulle behöva köpa julgardiner. Har till köket men inga som är riktigt fina..Nu ska jag laga mat snart sen är det dags att vänta på att man får gå och lägga sig igen..

What a life to live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0