Tankar som finns hos mig jämt! Och som begränsar allt jag gör. Att leva med Social fobi är inget liv:-(

  • Alla hatar mig
  • Om jag gör ett misstag är det kört
  • Jag måste ha allas samtycke hela tiden
  • Jag förtjänar inte bra saker inklusive komplimanger
  • Människor går inte att lita på
  • När jag ska prata med någon måste jag vara underhållande
  • Om nån är arg är det mitt fel
  • Jag är dum och alla vet det
  • Jag får inte vara avundsjuk
  • Jag får inte visa mig sårbar
  • Jag kommer bli lämnad oväntat
  • Jag är inte kreativ
  • Jag är ful och äcklig
  • Jag får inte göra misstag
  • Hon/han är bättre än mig
  • Jag känner mig skyldig till allt
  • Ja får inte såra någons känslor
  • Människor blir olyckliga när jag är lycklig
  • Jag är misslyckad
  • Jag kan inte göra något rätt
  • Jag förtjänar inte att vara lycklig
  • Jag måste vara perfekt
  • JAg är självisk
  • Folk håller koll på mig hela tiden
  • Jag är en plåga för folk
  • Jag kan inte göra grupparbeten
  • Kan inte göra presentationer
  • Kan inte gå utanför dörren ibland
  • Jag har inget att prata om
  • Jag har inga sociala färdigheter
  • Jag kommer inte bli frisk

Och så fortsätter det


Kommentarer
Postat av: Johanna

men lilla gumman älskar dig vännen de kommer jag alltid att göra, känner igen mig i mycket av de du skriver

2009-08-06 @ 12:27:16
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Rebecha

Det verkar jobbigt för dig =( själv har jag också en fobi som begränsar mig mycket och som också blivit lite till en social fobi också men inte lika stor som din. Kramar till dig

2009-09-17 @ 12:31:08
URL: http://www.svartaprinsessan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0