Nu är jag hemma från sjukhuset..Känner mig riktigt glad!

Ja nu har jag varit på Rul..Va lite bökigt att komma i tid pga att sambon fick lite problem på jobbet..Men han hämtade upp mig på stan med lastbil i sista sekunden..Stackarn va halvt ihjäl stressad! Men vi fick iallafall se vår lilla ängel. Fick inget definitivt datum än utan ska tillbaka på ännu ett ultraljud om 2 veckor. Då skulle barnet va mycket större och dom skulle kunna se bättre så allt var ok..Men ängeln var helt vild där inne och läkaren sa att det såg ut som en dansare hahaha. E lite tråkigt att dom inte kunde se tillräckligt bra och att bebis inte va tillräckligt stor än så länge för att kunna mäta rätt m.m. Men ska bli ännu mera spännande nästa gång..Tyckte mig se att det var en liten pojke men man kan ju spekulera hur mycket som helst :-) Men läkaren sa faktiskt *HAN* hela tiden. Omedvetet säkert men vem vet.. Nu ska vi strax handla lite och sen blir det lugnt en stund..



Första Ultraljudet för ca 3 veckor sen. Vecka 13



Dagens Ultraljud:-)


Man ser ansiktet..Undra säkert va sjutton vi höll på med:-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så underbart!!!! :D

2009-08-09 @ 17:26:30
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0