Tråkigt besked idag

Fick precis veta att jag inte kom in på den utbildning jag sökte eftersom kommunen jag bor i vägrar att beskosta studierna för mig pga min tidigare utbildning och för att det är i en annan stad. Jag so hoppades o hade planerat inför mina kommande studier. Ville komma vidare i livet! Svårt att veta hur man ska göra för att inte ge upp helt när allt man försöker med går åt helvete. Ja får försöka hålla mig uppe ändå. Det är ju bara jag själv som kan göra det liksom. Jag vill inte må skit längre men det gör jag ju egentligen. Hmm men ska inte skriva för mycket negativt heller för då drar jag ner mig själv lite också. Ska snart äta korvstroganoff som Patrik lagar till nu. Blir säkert jättegott. Jag och Johanna håller på att koka choklad kola också. Får se om man tycker om det. Brukar inte gilla kola!



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad tråkigt gumman när sånt händer. choklad kolan är jättegod :)

2008-12-10 @ 19:07:31
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Linda

Riktigt tråkigt att höra! Men det är bara söka på nytt och vara envis. Vad är det för utbildning du har? Kram

2008-12-11 @ 06:15:05
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0