Tomma löften, tomma ord.

Varför lova något man vet att man inte kan hålla? Dessutom gång på gång också. Jag vill tro på det och ger dig chans på chans men tydligen så är jag bara dum som gör det. Förstår inte varför vissa inte förstår vad som händer och hur man mår när man gång på gång sitter uppe och väntar på en enkel liten konversation. Hade det varit så att jag själv hade sagt till personen ifråga att prata med mig hade jag tänkt annorlunda. Men när jag får höra att personen så gärna vill prata med mig och lovar att komma ut på msn så är det klart man börjar undra. Jaja ska försöka lära mig att inte bry mig så mycket om folk som jag inte mår bättre av att ha kontakt med. Önskar bara att allt varit annorlunda. Som i början när vi pratade t,ex. Men ingenting vara förevigt. En tanke att vänja sig vid antar jag. Jag ska inte låta mig dras ner ännu mera nu. Jag måste uppåt! Upp över ytan så långt det går för att sedan stanna där föralltid. Det kommer krävas mycket jobb och mycket mod. Men nånstans inom mig tror jag att allt som krävs ändå finns.








Kommentarer
Postat av: Johanna

du ska inte bry dig om sådanna människor kraaam

2008-12-10 @ 20:26:17
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Bumbar

Du.. Så KUL att höra dig GLAD idag!!! Å kom ihåg det här.. "DONT WORRY ABOUT THE PEOPLE IN UR PAST.. THER´S A REASON THE DIDN´T MAKE IT TO UR FUTURE"!! Lägg inte ner nån energi på människor som inte gör det på dig!!!!! Som ja sa.. MORE POWER TO U GIRL :D Det kommer lösa sig för dig, det VET jag:) STOOOOOOOR VARM KRAM, sen vill jag faaan se ett stort fett YIHAAA.. hehehee:o) Tillägnat MIG såklart.. haha Nää, skoja, det vet du!! Men så GLAD FÖR DIN SKULL!! Kram igen!

2008-12-11 @ 01:07:49
URL: http://bumbarjidderspaces.spaces.com
Postat av: Linda

Riktigt rätt gumman! Man måste välja bort människor i sitt liv som inte får än att må bra och du har modet och det som krävs för att komma upp över ytan! Men ide kanske är att prata med den här personen, så den förstår hur du tänker och känner. Men det kanske du redan har gjort?



Kraam

2008-12-11 @ 06:11:02
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0