Nu är det dags...

Sitter som jag skrev tidigare och läser en bok som handlar om att gå ner i vikt. Boken är skriven på ett otroligt bra och underhållande sätt. Jag bär på ca 25 kilos övervikt! Skrämmande egentligen. Jag som va för smal när ja va yngre har förändrats så otroligt mycket.  Men det är bara att göra något åt. Det finns inga genvägar och inga bortförklaringar längre! Jag vill och jag måste för min egen hälsas skull. Skäms över mig själv och min dåliga karaktär..Ibland blir ju maten tyvärr en tröst eller en ersättning för nåt annat liksom. Såsom coca cola har ersatt mitt piller-missbruk. Jag ska från och med idag verkligen försöka och göra allt jag kan för att jag ska gå ner i vikt och bli mer hälsosam och samtidigt mycket friskare.

Min startvik: 110 kg
Mitt midjemått: 104 cm

I CAN DO IT I CAN DO IT I CAN MAKE IT I CAN MAKE IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja du kommer att klara detta gumman kram

2008-12-12 @ 20:14:54
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

det låter bra det. Ja får kämpa gärnet

2008-12-12 @ 20:19:11
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Bobo

Hmm... Jag anser att det absolut inte är nåt fel på ditt utseende oavsett vad du väger, men vill man så ska man! Huvudsaken är att du gör det som du känner att funkar bra för dig och inte nåt som någon annan säger att du ska göra!

Jag håller på dig!

Kram

2008-12-14 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0