Fullt upp hela helgen..

Hej hopp, här kommer några rader från busungen hahaha. Helgen började med fredagsmys framför något dåligt program på tv. På lördagen åkte vi och handlade lite mera inför julhelgen. Men det var faktiskt inte så jättemycket folk med tanke på den kommande högtiden. Jul jul strålande jul ;-). Idag fick jag och Natalie vara hemma medans karlarna i huset åkte och hämtade julgran. O den var himla stor också! Så imorgon ska vi klä granen så att Natalie får vara med också..Sen när granen var på plats bestämde vi oss för att Natalie skulle bada och sen skulle vi lämna "BARNEN" till deras Farmor så att vi kunde åka och handla julklappar i Valbo. Nu har jag precis rullat köttbullar och ska snart lägga Natalie. Sen blir det till att hänga tvätten som tvättats. Ska eventuellt till min familj i Uppsala på juldagen, och får hålla tummar o tår att samma händelse upprepar sig. Hörde en stor duns i trapphuset och jag skulle skämta till det för att alla andra vart rädda. Jag skojade och sa blodet droppar HEHEHE. Och skulle aldrig sagt det! För när jag skulle gå ut till bussen o öppnade dörren hörde vi nåt som droppade. Det rann en massa blod ner för trappan! Det är en jul jag aldrig kommer glömma och inte heller nån i min familj! Så hemskt och jag klara inte av att gå ut därifrån så jag fick ta en annan buss. Jag drömde om händelsen flera veckor efteråt och än idag finns tankarna o bilderna i mitt huvud. Hoppas att man slipper obehagliga överaskningar denna julen..Tråkigt bara att jag inte har ett enda öre att spendera på julklappar:-(.


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som ni har haft de bra iallafall, usch vilken hemsk upplevelse kram

2008-12-21 @ 20:23:18
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

hoppas du har de bra gumman saknar dig och hoppas vi kan ses i nästa år hihihi kram

2008-12-21 @ 22:05:13
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Peter

Usch, ja! Det finns mycket man önskar att man aldig hade sagt. Påminner lite om "Vargen kommer!" Hoppas allt är väl med dig i alla fall.

Kram

2008-12-22 @ 09:19:01
Postat av: Linda

Ursch så hemskt! Ryser! God Jul :)

2008-12-22 @ 22:50:42
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Bobo

Passar på att komma med en liten julkram så här dan före dan!

Kram

2008-12-23 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0