Vad skriver man i en blogg egentligen:-)

Har ingen ork lr lust att blogga för det mesta men känns ändå skönt när man väl skrivit några rader. Men oftast blir det ju bara en väldig massa gnäll om hur man mår m.m. Men om det nu är jag, så får det nog vara så antar jag ;-). Sambon och jag firade 2 års dagen i lördags. Vart middag på en kina restaurang i Gävle..Var riktigt gott! Sambon fick också skjuta en älg för vår älskade Blixten. Helgen har varit ovanligt mysig faktiskt..Antar att det är för att jag och sambon vart tillsammans rätt mycket. Men just nu sitter jag hos Johanna och försöker tänka positivt när det gäller livet..Har så svårt att få bort ångesten som jag känner hela tiden..Livrädd för så mycket..Drömmer äckliga mardrömmar m.m. Borde ringa min psykolog kontakt igen men känns som dom bara skiter i en så har svårt att va klängig liksom. Håller allt för mig själv istället vilket inte blir bättre. Känner mig inte komplett! Allt ansvar alla måsten när man mår som man gör är tufft. All press man har på sig själv och allt man inte kan leva upp till är bara för mycket. Ska iallafall på bio med Johanna ikväll..Kul att göra nåt annat än att sitta hemma :-)


55 Dagar kvar tills ängeln ska komma nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0