Tiden går fort! Dags att börja tänka på förlossningen snart m.m.

Japp på måndag går jag in i vecka 34 och känner att det är dags att börja fundera på att packa bb-väskan så man vet att man har allt med om bebis skulle vilja komma ut till oss tidigare..Visst inte hela världen om man inte har med allt då sambon kan hämta det efteråt men känns ändå onödigt om man har chansen att fixa så det blir så enkelt som möjligt även för honom. Sen kanske man bör skriva ett såkallat förlossningsbrev. Det har jag inte tänkt på alls. Men läst och förstått att det kan va väldigt bra att skriva ner hur man vill ha det när de gäller bedövning m.m. Barnmorskan frågade också sist om jag hade skrivit ihop något. Men så svårt tycker jag. Då lär man ju ha en skrivare också..Min handstil är det nog ingen som förstår :-) Oj Oj Oj finns lite att fundera på iallafall! Inatt drömde jag att jag började blöda för fullt och att bebis kom tidigare..Den hade massa hår och stora ögon haha. Så tror jag inte det blir men man vet ju aldrig :-).

Snart är det dags att mysa med bebis, amma, byta blöjor m.m. Blir nåt väldigt speciellt för mig!!! Har ju velat haft barn så så länge och nu om 53 dagar är det äntligen dags..Hoppas på att inte behöva gå över tiden:-) Är ju jobbigt redan att gå och vänta!




Kommentarer
Postat av: soffie

guuu va söt bebis å va spännande att va gravid,´

tack för titten hos mej lite nyfiken hur hittade du till mej jag hade så himla många kommentarer ikväll,jättekul,

å va fin å bra blogg du har!

2009-11-25 @ 21:56:25
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0