Vafan e detta?

Sambon fick ett samtal från Natalies morsa idag! Hon påstår att jag eller Roger misshandlar henne tydligen. Hon har enligt dom varit blå bakom öronen 2 veckor nu. Men hallå barn kan ju göra sig illa lite när som helst. Och jag tror mycket på att detta är ett försök till ensam vårdnad. För inte fan skulle vi väl misshandla lilla Natalie heller. Möjligtvis att dom gör det eftersom hon kom hem till oss med brutet ben innan hon ens kunde gå, samt blåöga för några månader sedan och blåmärken på kinderna i flera veckor tidigare. Blir så jävla lessen av sådana anklagelser mot oss och jag som tagit hand om Natalie sedan hon var ca 8 månader när hennes egna mamma inte hade tid eller lust då hon hellre festade o drack hutlösa mängder. Varför inte visa tacksamhet istället. Nej nej miss-piggy är inte en sådan person. Hon halvt ignorerade hennes barn redan från födseln nästan och är man alkis o bor med en annan alkis så då får jag inte riktigt det att gå ihop. Att dom helt plötligt kommer med sådana anklagelser. O varför är ett barn blå bakom öronen vettefan. Visst hon brukar ju låna ett diadem av mig som ju sitter bakom öronen men att bli blå av det?? Såå jävla arg o ledsen över att få höra nåt sånt här när man verkligen gjort allt för henne när hon vart hos oss. Vi har åkt o hälsat på vänner o min familj och vi har det hur bra som helst. Fyyy o tvii för människor som inte kan erkänna sina egna misstag och istället måste hitta på nåt för att lägga över lite skuld på andra. Visst kan man också anmäla folk för anklagelser utan grund??


Herregud så mycket man måste orka med! Jag mår dåligt! Vill bara ha nån här som förstår och som jag kan få gråta ut hos. Men istället blir det att hålla allt inne och låtsas som ingenting.


Kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud vad elakt alltså fy fan... Kan verkligen inte förstå att någon av er skulle kunna göra något sånt. Jag finns här för dig gumman de ska du veta kraam

2009-01-25 @ 23:43:53
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0