Bio idag!

Hej alla goa!

Idag har jag o sambon varit på bio. Vi såg Wallanders "Hämnden".Den var otroligt bra och mycket mycket spännande. Dock lite creepymen det e ju bara bra hehe. Skulle så gärna vilja se Changeling, Yes man också.. Var ett tag sen vi var på bio så det var jättetrevligt..Men nu är vi hemma igen och jag börjar bli trött. Är såå otroligt snuvig och täppt också och har varit det i över 1 månad nu..Bläääää. Tur att det finns "Otrivin" hemma. Kan omöjligt somna om jag är täppt i näsan o säkerligen inte sambon heller då jag snarkar så mycket då hihi.

Natti Natti alla sötisar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad roligt med bio, var ett tag sen jag var på bio med, skulle vara kul att gå någon gång, vill se Yes Man med. Kram

2009-01-14 @ 12:23:13
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

msn verkar vara skum nu, får bara tillbaka de jag skrivit till dig på msn... kraam

2009-01-15 @ 18:12:10
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0