Mår så dåligt av ångest och all oro att jag får kroppsliga symtom och måste kräkas m.m.

Har redan så dålig självkänsla så när jag och sambon känner att vi inte riktigt har det på samma sätt som förr mot varann kan jag inte låta bli att undra vad som orsakar och orsakat det. Jag känner mig oatraktiv pga min ökade vikt och trots att jag inte var gravid tidigare i vårt förhållande kände jag precis samma sak. Jag är för tjock och vill väga ca 75 kg iallafall och kunna ha stl 40/42. Nu väger jag över 100 kg och har stl 48 :-(
Jag vill kunna ha fina kläder och allra helst underkläder som min sambo kanske kan tycka att jag är fin o sexig i. Känns som att det är jag själv som gör att vi inte har de som vi bör ha det..Mycket har ju hänt under vår tid tillsammans och mycket jag ångrar. Men just nu trycker jag ner mig själv i botten och tycker inte jag kan va värd något speciellt. Trots att jag försöker få allt att funka och prata om hur man känner m.m så tar det nånstans stopp. Varför vet jag inte riktigt. Jag vill ha det perfekta förhållandet och vara den perfekta tjejen som verkligen känner sig värd något.


Kommentarer
Postat av: Johanna

men gumman du är fin som du är, älskar din personlighet, men förstår dig det gör jag. Men du är guld värld. Kraam

2009-12-05 @ 00:11:10
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0