Tänk så mycket fel man kan göra hela tiden *Förlåt*

Trodde jag lagt ner denna blogg men känner att jag inte orkar hålla allt inne längre och bara försöka låta dagarna då jag bara ligger i sängen o knappt kan äta passera..Fick samtal från "Vuxen Psyk" idag och dom pratade om min graviditet och gav mig rådet att vända mig till psyk-akuten i Uppsala för att få hjälp med att eventuellt börja med anti-depp igen..Tydligen ska det finnas medicin som inte är skadligt för barnet i magen. Läkaren som jag brukar gå till har semester i 3 veckor till så det var det enda jag kunde göra för att få hjälp. Känns ju inte bra att gå runt ochg känna att man bara vill ta livet av sig när man ska få barn m.m. Visst är jag lycklig för barnet men så mycket annat som plågar mig och kan inte riktigt se någon ljusning som läget är just nu. Det handlar mera om att försöka överleva..Jag är bara så jävla trött på att sitta hemma med hundarna dag och dag in..

Finns ingen jag kan ringa. Inte många jag kan hälsa på. Ingen som egentligen vet hur jag känner och har det..Jag är inte den person som gnäller utan brukar alltid göra saker för andra och hoppas att det ska räcka för att hålla mig glad och nöjd med mig själv..Men har insett att det inte funkar i längden efter många års försök. Jag orkar inte längre helt enkelt! Imorn kommer sambons dotter igen och bara att klara av det efter att blivit anklagad för barnmisshandel m.m är fan inte lätt. Sambon måste jobba hela helgen så vet inte vad man ska göra för något då..Man har inte så mycket att se fram emot direkt förutom Ultraljudet på fredag:-). Har väntat på den dagen så länge nu.. Har iallafall gjort något rätt kul idag:-) Jag och sambon var och badade en stund innan vi åkte hem för mysa lite:-) Men det va lite för kallt i vattnet dock!

Nu ska jag kolla på nåt halv dåligt program på datan antar jag..Svårt och sova eftersom jag försöker sova bort större delen av dagen jämt..



Natti Natti♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är klart att du kan ringa till mig och komma hit, vill ju att du ska må bra, hoppas verkligen att du kan få en bra medecin som inte skadar ditt barn. är så glad för att du ska få barn gumman

2009-08-06 @ 00:30:31
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0