Vad ska man skriva idag då?

Känner just nu att det knappt finns nåt att skriva då jag i stort sett sovit bort hela dagen. Eller iallafall den ljusa delen av dagen..Nu är det åter igen mörkt och trist! Väntar på att maten ska bli färdig. Det blir rådjursadel med potatisklyftor och rostade rotfrukter. *Mums*. Får se om jag lyckas få ihop ett vettigt blogg inlägg senare idag. Annars är det bara att låta bli antar jag. Får inte bli för mycket negativt på bloggen eftersom vissa gärna använder det emot mig när jag verkligen inte behöver må ännu sämre. Så allt är väl tipp topp då hahaha. SÅ NU TYCKER JAG ATT NI SOM UPPENBARLIGEN INTE BRYR ER OCH INTE ENS VILL LYSSNA. NI SOM BILDAR ERAN  EGEN UPPFATTNING GÅNG PÅ GÅNG OCH DRAR NER MIG TILL BOTTEN IGEN, KAN DRA!!!!!!!! NI ANDRA I LOVE YOU ALL SOO SOO MUCH!!!!!!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter jättegott med rådjurssadel, Jag bryr mig jättemycket om dig gumman kram

2008-12-15 @ 20:10:04
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0