Stressig dag!

Hej på er alla goa som läser min blogg då och då! Idag har vi varit och jul handlat lite..Fullt med folk överallt var det iallafall..Man vart helt snurrig. Natalie va lite ledsen och gnällig också då hon är lite sjuk. Fick komma hem från dagis eftersom hon var ovanligt slö och att hon hade feber. Men nu är hon dock feber-fri men får vara hemma med mig och Blixten imorgon också. Har precis duschat och passade nyss på att busa lite med Natalie och Blixten. Riktiga busungar båda två. Försökte få några bra foton men blev mest suddiga. Lägger in några så får ni se hur knäppa vi ser ut när vi busar haha. Snart börjar "Bonde söker fru" sista avsnittet! MÅSTE SE! HEHE

Ha en hm trevlig  torsdags kväll för det ska jag försöka ha iallafall :-)









Kommentarer
Postat av: Johanna

vilka söta bilder. har gett dig en utmärkelse på min blogg nu kram

2008-12-18 @ 19:46:24
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Peter

Vilka skojiga bilder! Riktiga charmtroll är de ju oxå. Tack för att vi fick se på dem.

Kram

2008-12-18 @ 22:09:49
Postat av: Linda

Fina bilder.. :)

2008-12-19 @ 14:00:01
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Bobo

Hihi jag måste ju få säga att det verkar som om du också är en busunge:)

Kram

2008-12-21 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0