Fått mycket gjort idag..

"Min" dag började alldeles på tok för sent. Tror jag klev upp ur sängen vid 12. Men har man svårt att sova på nätterna och inte har nåt jobb eller sysselsättning blir det lätt så. Jag har iallafall hunnit med att laga köttgryta, tvättat, varit på en promenix med vovven, bakat baguetter, lagt lill-trollet m.m. Baguetterna vart riktigt goda, dock väldigt stora haha ser ut som 4 stora limpor liksom. hmm så det kan bli trots att jag följt ett recept till punkt o pricka! Men men huvudsaken är väl att dom blev himla goda. Tänker försöka komma i säng i hyfsad tid ikväll iallafall. Måste verkligen få nån ordning i mitt liv. Eller iallafall lite mera struktur. Jag märker att när jag håller mig sysselsatt så hinner jag liksom inte tänka på så mycket negativt! Vilket jag tycker är otroligt skönt. Synd bara att det är så tungt att komma upp ur sängen på morgonen och sedan göra nåt meningsfullt. Blir oftast ångest av att behöva gå upp. Ännu mera ångest, ångest och åter ångest. Usch o fyy! Nu är det ju bara 7 dagar kvar till julafton. Då gäller det att få lite julstämning!!
     
     
     
     
     


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig Therese.. Du är ju fan duktigare än mig.. :P

2008-12-17 @ 21:35:04
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad duktig du har varit gumman, Jag håller med dig om att man måste försöka komma upp mer skapligare på morgonen. Gud vad gott med baugetter ska försöka baka de jag med någon gång stor kram på dig tänker på dig mycket

2008-12-17 @ 21:42:29
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo vi får göra de kram

2008-12-17 @ 22:05:13
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Peter

Vad skönt att du ser mer positivt på saker och ting när du håller dig sysselsatt. Det gäller bara att skutta upp på morgonen också innan ångesten hinner få fotfäste. Men idag har du ju varit himla duktig!



Kram

2008-12-17 @ 22:49:10
Postat av: Mia (Den elaka :-))

Och vad önskas i julklapp då? Glöm en Laptop det pallar inte plånboken med. / Elaka styvmor.



Hoppas du håller humöret uppe och att din tillvaro blir/känns bättre 2009.



Kram Mia

2008-12-18 @ 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0