Orkar inte blogga men ibland vill man ju ändå skriva av sig lite så:-)

Usch fattar inte vad som är fel på mig? Mitt temperament håller på o gör mig galen..Mer än vanligt då;-), KAn liksom vakna till ett jävla humör, vilket oftast är fallet och sen på kvällen brukar det för det mesta kännas lättare med allt. Men nu vad vet jag inte längre vad som händer eftersom jag mår dåligt största delen av dagarna. Ska ju ha barn snart ju! Borde va världens mest lyckliga! Och för vårt barn är jag det!! Men finns ju så mycket som står emellan den totala lyckan också. Men jag tror att när barnet kommer så blir det mycket ljusare och man orkar kanske ta tag i sina problem bättre. Förhoppningsvis blir det så! Och inte tvärtom. Sägs ju tyvärr så att dom som går med en obehandlad depression under graviditeten löper högre risk att drabbas av förlossnings-depression också..Men det här e ju något jag väntat på i massa år så ska inte låta nåt förstöra för mig:-)!

Är hög tid att börja handla lite saker som behövs snart också. Lite varmare kläder, skötsel grejer, Täcke, kudde m.m. Sen fattas det en skötväska till vagnen så får se om man hittar nån billig på tradera kanske:-). Tradera är en jäkligt bra sida ibland!

Har precis ätit frukost och nu väntar vi på att Sambon ska komma hem med grävaren så han kan göra klart lite jobb här ute. Sen ska vi eventuellt åka och handla lite saker till mig som sambon sa..hehe gulligt! Och ikväll ska han och Lill-Pär åka och PASSA på gris lr va det så fint heter haha. Ska nog kolla på nån bra film då och bara ta det lugnt..Mysigt!!! Tänk om ca 5 veckor kan man säga att jag är höggravid. Rätt häftigt faktiskt hehe. Längtar som bara den tills mysig bebis vill komma ut till mamma och pappa♥

Lilypie Pregnancy tickers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0