Varit ensam i 2 dagar nu!

Har nu suttit här hemma med 2 underbara små vovvar ett tag..Visst 2 dagar låter inte så mycket men det är det kan jag lova om man är helt ensam och inte kommer nånstans heller. Men glad att lillvovven också är här..Han gör mig ju iallafall gladare och det är ju nån som verkligen behöver mig just nu:-). På ett annat sätt än den andra hunden liksom. Han är så liten! Visst har det gått bra att vara själv också men idag har det varit extra jobbigt. Hade så mycket energi igår jämfört med vad jag brukar ha. Jag tvättade mattor, dammsuga, torka golv, diska, var säkert ut med hundarna ca 7-8 ggr på små promenader. Vill ju att sambon ska kommer hem till ett fint hus. Men just idag har jag bara dammsuga, städa lite i sovrummet och ska snart ner o lägga i tvätt i maskinen. Känns som jag inte kan leva upp till att göra allt dedär jag borde. Och det gör att jag känner mig mindre och mindre värd. Har ringt till min psykolog massa ggr nu och lämnat meddelande på telesvar men hon hör aldrig av sig. Har ju så svårt och ringa till receptionen och prata eftersom jag ju har socialfobi m.m. Men känns som att dom aldrig fattar läget. Vill ju gärna ha klart min utredning innan älskade bebisen behagar komma ut. Helst av allt vill jag bara lägga mig ner i sängen o inte göra ett skit!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0